Saturday, November 6, 2010

Panduan Menulis Resume cara pantas dari saya!! dapatkan segera!

well menulis resume bukanlah perkara yang susah, tetapi juga bukanlah sesuatu yang mudah kalau tidak dilakukan dengan betul, kerana kalau kita meletakkan kesemua informasi yang tidak relevan kedalam resume kita ataupun juga dikenali sebagai CV, sudah pasti CV kita itu dibuang terus ke tong sampah oelh bakal majikan kita, sudahla penat-penat kita tulis dan hantar, akhirnya usaha menjadi sia-sia.. ramai juga rakan dan saudara saya mengalami situasi sedemikian, kesemuanya berpunca dari sikap malas dan sambil lewa kerana tidak menyelidik terlebih dahulu cara yang betul dan mudah bagi menulis resume yang "sedap mata memadang, kenyang perut membaca" cewah pepatah itu saya cipta sendiri, anati saya pergi patenkan.. baiklah tanpa membuang masa, saya persembahkan e-book percuma khas dari saya, wah! wah! tepuk tangan! tepuk tangan! ehem ehem.. ok ini dia..

PANDUAN MENULIS RESUME cara pantas

 

nah, anda boleh klik sahaja pada gambar tersebut untuk memuatturunkan e-book percuma saya ini atau anda juga boleh tekan disini.

mudah bukan? hahaha, selamat membaca dan moga moga anda mendapat manfaat dari apa yang saya kongsikan disini..

0 comments for this post:

Post a Comment

ah~ comment if you like this post, i would like to read your respond in order to create more exciting topics in future ehe...^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

my team

BlogMalaysia.com

Miri Bloggers