Tuesday, November 9, 2010

Marshanda dan Baim Wong Bergandingan lagi!!!

Selamat malam kepada semua rakan pembaca, apa khabar anda malam ini? baiklah hari ini saya ingin bercerita tentang media hiburan yang saya gemari iaitu sinetron indonesia [tidak kiralah siri apa yang keluar, semua saya layan]. Well, seperti mana yang anda [kipas-susah-mati = die-hard fans] tahu, sinetron yang ada "ump" seperti Jangan Bilang Cinta lakonan Marshanda dan Baim Wong.. kualitinya sudah tiada lagi di sinetron yang lain. satu-satunya sinetron yang mampu bersaing dengan cerita tersebut buat masa kini adalah Sinetron Cahaya dan Cinta Kirana. tetapi kedua-dua sinetron itu juga sudah hampir ke penghabisan episod. So semestinya kita tertanya-tanya apakah sinetron yang bakal menggantikan Cahaya dan Cinta Kirana? dan apakah kualitinya mampu menandingi sinetron Benci Bilang Cinta?

Jeng jeng jeng.. kebelakangan ini saya telah membuat 'research' ke atas media hiburan Indonesia dan saya telah menemui beberapa gosip atau ura-ura mengenai sinetron hot yang terbaru lagi pedas kaw kaw untuk kita tontoni..

Sesiapa yang masih merindui Baim Wong dan Marshanda pastinya tidak pernah ketinggalan walau sesaat pun dari menonton sinetron Benci Bilang Cinta.




wah! wah! Marshandaku!! ehem ehem ok ok.. tentunya anda masih lagi ingat bukan? dan apa kata kalau saya katakan bahawa.... Mereka Berdua Kembali bergandingan dalam sinetron terbaru?? iya!!
MARSHANDA BAKAL KEMBALI KE LAYAR SINETRON BERSAMA BAIM WONG!!!! YES!!!

Nama Sinetron tersebut berjudul " Sejuta Cinta Marshanda" 
[sumber dari media hiburan dan laman web bloggers die-hard-fans yang lain]


walaupun masih belum ke-udara/disiarkan di Malaysia, namun saya gesa anda yang gila sinetron seperti saya untuk teruskan menunggu dengan penuh harapan!! tonton! jangan tak tonton mak cik dan pak cik woi!! hahaha.. eh aku plak yang terlebih-lebih.. ehem baiklah.. nantikanlah maklumat penyiasatan saya yang seterusnya!!

p/s: psst.. selain daripada cerita Marshanda dan Baim Wong.. ada satu lagi sinetron terbaru ala-ala cerita remaja korea.. tunggu saya siasat dulu ye?


4 comments for this post:

Emilia Emira said...

baim wong rambut pendek xsmatt...*hoh jahatnye*
tp dye mmg kacak!

Deideian said...

hahaha Ha'ah memang, dah jadi idola para gadis.. saya rasa imej dia adalah sedemikian kerana pengarah ingin menampakkan personaliti yang lebih tegas, rendah diri, dan lain dari perwatakkan Baim dalam cerita Benci bila Cinta..

Lala said...

sinetron benci bilang cinta memang ala2 cerita korea hihihihi~ my opinion only =)

Deideian said...

betul.. betul.. hehe.. sebut pasal drama korea, saya ada news terbaru la.. tapi tgh siasat dulu.. klu sahih maka saya post kan..

Post a Comment

ah~ comment if you like this post, i would like to read your respond in order to create more exciting topics in future ehe...^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

my team

BlogMalaysia.com

Miri Bloggers