Thursday, April 28, 2011

Tarzan Menjerit Kerana..

tadi sewaktu singgah di kedai dvd, saya ternampak sebarisan cerita dvd yang lama disusun di sebuah rak yang agak usang.. kedai itu nampak macam baru.. hmm? ok saya nampak dvd cerita nie ha.. cerita Tarzan, weh.. lalu terlintas suatu soalan dalam kepala saya: ' kenapa tarzan gemar menjerit? jawapan skemanya adalah "kerana ingin memanggil segenap suku rakyatnya datang menghadap".. cis.. kurang kreatif.. kan zaman ni dah ada internet? e-mail? facebook? paling paling pun gunalah telefon awam.. oh ya, Tarzan reti ke nak guna telefon? silap silap lepas mendail, dia bercakap seorang diri dengan operator pula..

So balik ke rumah, selepas menghempaskan barang yang dibeli ke meja dapur.. lalu on internet dan google, dan search mengenai hal tersebut, malangnya tiada satupun info yang dikira sahih bagi mengesahkan fakta mengapa tarzan suka menjerit, tetapi in the end.. saya terjumpa gambar ini.. hmm just 1 picture, explain it all.. Yes inilah jawapan yang saya cari.. rupa rupanya tabiat tarzan suka menjerit adalah disebabkan oleh kemunculan Jane iaitu gadis pujaannya.. mungkin sebelum Jane wujud, tarzan hanya sekadar ber-facebook dengan rakyat hutannya.. jangan salah faham.. tujuan menjerit disini bukan kerana ingin meng-impress-kan si Jane itu.. akan tetapi.. mm.. nah lihat sendiri gambarnya..

Itulah misteri dan jawapan disebalik Mengapa Tarzan suka menjerit.. tidak susah sebenarnya.. cis si Jane tu.. ada ka patut di situ pula dia pegang? for safety? habis laki dia menjerit terlolong macam tu? haiz.. beat it..

P/S: Macam best jak.. hihihi

Deideian

0 comments for this post:

Post a Comment

ah~ comment if you like this post, i would like to read your respond in order to create more exciting topics in future ehe...^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

my team

BlogMalaysia.com

Miri Bloggers